رفتی؟؟؟ به سلامت. درم پشت سرت ببند لطفا۰۰۰بعضیا فک کردن جایی خبریه. والله


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 25 / 11 / 1392
بازدید : 1695
نویسنده : zahra

امروز رفتم از دستگاه خودپرداز پول بگیرم مبلغ رو زدم ۵۰۰۰۰ تومان. یه ده هزار تومنی داد! سه تا پنج هزار تومنی داد! پنج تا دو هزار تومن داد! پونزده تا هزاری! یه لحظه دلم واسه دستگاه سوخت، نزدیک بود پولو برگردونم تو دستگاه! طفلی خودشو کشت ۵۰ تومن منو جور کرد

 

 

می گم تا حالا برا شما هم پیش اومده وقتی می خواین سر چسب نواری رو پیدا کنید با زبونتون دور تا دورش رو لیس می زنین تا سرشو پیدا کنین یا فقط من این جوریم عایا؟؟؟؟!

 

 

اتاق مرتب مال آدماییه که حافظشون ضعیفه
هی یادشون میره که چی رو کجا گذاشتن!
ولی ما که حافظمون قویه
نباید وقتمونو با اینجور کارای بیهوده تلف کنیم

 

 

مریض بودم مامانم داشت داروهام رو میداد
داداش کوچیکم :منم ازاینا میخوام
مامان :الهی مامان بمیره برات، اینا پی پیه، فقط داداش باید بخوره
بچه هم گفت :اه اه رفت دنباله بازیش
منم هرچی تو دهنم بود ریختم بیرون
تازه مامانم فهمید چی گفته زد زیر خنده و گفت ببخش

 

 

آقا یادش بخیر بچه بودم مامانم خونه نبود رفتم wc بعد مجبور شدم صدا بابام زدم اونم اومد بی انصاف جوری منو شست ک تا پشت گردنم خیس شد... هنوز جاش دردم میکنه!
اعثن ی ی ی ی ی وژی

 

 

به دختر داییم که ۴ سالشه گفتم
سلام عزیزم خوبی؟؟ 
گفت خفه شو کصصصااافت بی شعور!! 
گفتم چرا؟؟ 
میگه عمو پورنگ گفته با آدمای غریبه حرف نزنید!! 
اصن دچار چندگانگی وضعیتی شدم!!

 

این جملات رو امروز تو بهشت زهرا شنیدم:
قول میدم دیگه اذیتت نکنم
قول میدم دیگه مسخرت نکنم!!
مامان قول میدم نگم تو افکارت عقب مونده و قدیمیه!
مامان تو برگرد قول میدم ولخرجی نکنم
شاید این داستان زندگی خیلیا باشه تا دیر نشده خودمونو اصلاح کنیم

پسرداییم ۵ سالشه (گودزیلا) بغلش کردم
برگشته میگه دوسم داری نه؟
میگم آره عزیزم چطور
بوسم کرده میگه از اول میدونستم همسر آیندمی
من :|
پسر داییه ۵ سالم:))))
و دوباره من :|

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
ஜ۩SoHa۩ஜ در تاریخ : 1392/11/27/7 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








گاهي خلوت دوست را به هم بريز تا بداند كه تنها نيست. اين مرام ماست كه در وجود دوست خانه اي داشته باشيم حتي به مساحت يك "ياد"

طرفدار کدوم تیم هستی؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی تموم و آدرس like10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 84
بازدید هفته : 228
بازدید ماه : 214
بازدید کل : 180460
تعداد مطالب : 187
تعداد نظرات : 155
تعداد آنلاین : 1




آيكون هاي Lady 3D

www.Ghaleb-fa.blogfa.com ایکون های ونوس

آیکـون هـای خـانوم سیبیـل



آيكون هاي مـــا

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آیکن های نایس تـم

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آیکن های نایس تـم

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

www.Ghaleb-fa.blogfa.com

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

www.Ghaleb-fa.blogfa.com

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

داستان روزانه
دريافت كـُد موس

دریافت كد هدايت ب بالا

>

RSS

Powered By
loxblog.Com